پارامترهای الزامی در UTM
نوشته شده توسط : مهمان نواز


UTM_SOURCE : نشان دهنده  طراحی سایت شرکتی  اینست که ترافیک از کجا وارد تارنما می‌گردد.
UTM_medium : این پارامتر قرار میباشد بدین پرسش پاسخ می‌دهد که «به چه روشی ترافیک ساخت‌و‌ساز می شود؟». ممکن میباشد برای اینکه ترافیک تارنما خویش را ارتقا دهید، از گونه های طرز های تبلیغاتی به کارگیری فرمائید،مانند تبلیغات cpc و یا این که تبلیغات بنری.
UTM_campaign :این پارامتر به سؤال «چه وقتی ترافیک ساخته شده است؟‌» پاسخ می دهد. با افزودن این پارامتر، متوجه خواهید شد که ترافیک بوجود آمده، در کدام کمپین تبلیغاتی تاسیس شده است. از جمله شما برای تبلیغ محصول ها زیبایی، تیتر کمپین خویش را beauty قرار می‌دهید و هنگامی که در اکنون محاسبه پیوند‌های خویش میباشید، با مشاهده واژه‌ی beauty متوجه می شوید که برای این کمپین تبلیغاتی، لینک و پیوند متبوع را ارسال کرده‌اید.
پارامترهای ازروی میل در UTM
UTM_term : این پارامتر برای شناسایی کلمه ها کلیدی به کارگیری می شود. زمانیکه که لغت ها کلیدی خاصی را برای تبلیغات خویش گزینش نموده اید، از روش این پارامتر می‌توانید تا آمار لغات کلیدی را خویش را ردیابی نمایید.
UTM_content : این پارامتر به شما نشان خواهد اعطا کرد که ترافیک ساخت گردیده در اینترنت‌تارنما شما به چه دلیلی پیش آمده میباشد. برای مثال،‌ زمانیکه که محتوایی در دو وب سایت خبری گوناگون تکثیر داده اید و میخواهید متوجه گردید که کدام وبسایت برخورد بیشتری را برای تارنما شما ساخت کرده اند، از این پارامتر استعمال میگردد.
بعداز اینکه شما این پیوند ها را ساخت‌و‌ساز کردید، مطمئنا برایتان این پرسش تولید می گردد که چه طور میتوانید تا آمار دارای ارتباط بدین لینک و پیوند ها را اخذ فرمایید؟

آنالیز UTM در گوگل آنالتیک
بعداز اینکه UTM را ساخت‌و‌ساز کردید، فعلا برهه زمانی آن رسیده تا آمار خویش را از روش آنالتیک اخذ فرمایید.

به همین مراد نخست بایستی وارد اکانت گوگل آنالیتیکس وب سایت خویش گردید. شما میتوانید از دو مسیر متعدد آمار کمپین های خویش را از آنالتیک اخذ فرمائید.

از منوی سمت چپ، مورد ی Acquistion، مورد ALL Traffic را تعیین فرمایید. آنگاه می‌توانید تا کل پارامترهای UTM را به طور جدا و یا این که منقطع ملاحظه کنید.
نظارت UTM در گوگل آنالتیک

نخست آیتم Acquisition را گزینش کرده و آن‌گاه بر روی آیتم ALL campaigns کلیک کرده و لیست بدون نقص کمپین های تبلیغاتی خویش را ملاحظه کنید.
ارزیابی UTM در گوگل آنالتیک



نتیحه گیری:
قصد ما درین نوشته‌ی علمی این بود که شما بتوانید برای کمپین های تبلیغاتی خویش UTM ساخت فرمائید و آن گاه از روش انالیتک، آمار کمپین های خویش را آنالیز کرده و با خریداری کردن نتیجه ها به دست آمده، متوجه گردید که کدام نحوه از تبلیغات و یا این که حتی کدام کمپین تبلیغاتی قادر است برای تولید ها و یا این که سرویس ها شما اثر گذار و کاربردی باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: